beornus

Svorsken.

Kategori: Allmänt

Hej på eder, jag heter ej Peder.

Nu har jag snart befunnit mig i grannlandet en månad och det börjar att ta sig! Vi ska inom någon dag skriva på ett kontrakt på en lägenhet som är sjukt fin! På jobbfronten har det varit lite segare, men det börjar att komma igång nu också.
Jag började för typ två veckor sedan som säljare ute på stand, men kom ganska snart på att det inte var något för mig trots att det gick bra i början. Igår tackade jag för mig och gick vidare. SAMMA dag fick jag ett telefonsamtal om en intervju på ett bemanningsföretag som barnehageassistent, det vill säga dagis, och jag tackade och tog emot.

Intervjun var nu imorse och den gick så bra att jag fick börja på direkten. Innan jag visste ordet av blev jag utskickad till en barnehage, men det var skönt!
Jag har matat, bytt blöjor, lekt och känt mig allmänt awkward i min nya position som auktoritär, haha.

Alltså jag har blivit så inaktiv med bilder och dylikt, men hoppas att det ändrar sig när jag flyttar in i lägenheten den 1 juli!

Ha det hyggelig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: