beornus

Lathunden.

Kategori: Allmänt

Jag är så himlans duktig här inne när jag är ledig. Just idag har det varit mer än vanligt vilket jag tror beror på att jag haft så mycket att göra att jag har struntat i ALLT! Vad är det för fel på en?

Istället har jag spelat typ tusen omgångar Rumble (rekommenderas STARKT!), gått lös på min broders kalufs med trimmern, myst ner mig i soffan i onepiecen och suttit framför Pottermore i ett antal timmar. (Det är en sida där man får veta mer om Harry Potter och hela tjottaballongen. VÄLDIGT barnsligt utformad, simpel och seg att ta sig igenom, men är man en gammal HP-räv som jag så gör den nya faktan man får värt besväret!)

För att skärpa mig på min andra lediga dag imorgon så får jag göra en att göra-lista.

Släng dig i väggen Kissie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: