beornus

Hooookah.

Kategori: Allmänt

Hej, kul att jag sitter här med tanke på att jag ska åka till effin Gotland om cirka SEX timmar. Lite FML just nu, men det kommer gå över när jag får hänga med Ida på hemmaplan. Jag får se till att slänga med de sista sakerna nu innan jag "tittar in i ögonlocken" som moder så ömt sa när jag var liten.

Älskar alla små fraser som man hörde som liten nu när jag är över tjugo. Den som satt sig mest efter ovanstående är farmors klassiker "Äh, kyss mig på tårna!" Den är så klockren med rätt eftertryck, haha.
Alla är dock rumsrena (jag har vuxit upp till att bli ovanligt pryd?). Vissa familjer kör ju verkligen all in med "Dra ballen i gruset!" osv.

ANNARS idag (älskar att jag skriver annars med caps lock som för att avbryta mig själv) så har jag varit fin i kanten och gått på en invigning. Det var min boss på jobbet som har öppnat en out to the let här i staden där de lyckats få hem mycket fina saker! Jag kom hem med ett par marinblå riktiga converse för typ inga pengar alls. Dock var de för stora så det blir tillbaks igen och terrorisera, moaha. Roligaste namnet efter Matah Hunden? Moa Ha.

Okej nu blir varje inlägg sjukt långa? En sista sak bara!
Jag införskaffade mig en riktigt AWESOMELOUS vattenpipa idag som är helt galet fin. 350 riksdaler! Nu är jag dock i valet och kvalet om det viktigaste vid en sådan här händelse. NAMNET!
Ge förslag i kommentarsfältet om ni känner att "WOW, det här lät så rätt!"

Insup dens asiatiska atmosfär och hitta era inre namngivningskunskaper.... ooooohhhhmmmm.

Mitt förslag är BAMBI! Det är nästan menat! Jag menar, det är bambuväxter tryckt på den, jag är i min bambi-fas på inlines och det ligger sinnessjukt bra i munnen!

Ha det! Jag är på Guotland om cirka tolv timmar, wiho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: